Organizator:

Menadżer Floty patronem medialnym Caravans Salon Polska

Podziel się

Niezawodna i dobrze skomponowana flota, to dzisiaj podstawa działania wielu branż i wielu firm, nie tylko tych dużych, ale również z sektora MŚP czy small biznes. Właśnie dla szeroko pojętego biznesu ukazuje się magazyn „Menadżer Floty”, na łamach, którego publikuje wielu ekspertów z branży.

Nowoczesny magazyn nie tylko dla flotowców

Magazyn „Menadżer Floty” to czasopismo kierowane zarówno do firm dysponujących flotami samochodowymi, jak i szeroko rozumianego biznesu. Jest adresowany nie tylko do flotowców, ale także do kadry zarządzającej, small biznesu, właścicieli MŚP, dyrektorów finansowych – słowem do ludzi, którzy bezpośrednio decydują o wydatkach firmy. Poszczególne wydania czasopisma są sprofilowane tematycznie - piszemy o różnych biznesach, których podstawą jest samochód.

Szerokie grono publicystów i współpracowników

W gronie naszych felietonistów znajdują się m.in. Tomasz Gorazdowski (Program III Polskiego Radia), Rafał Jemielita (TVN Turbo), Adam Kornacki (TVN Turbo), Klaudia Podkalicka (najbardziej utytułowana zawodniczka rajdowa i wyścigowa w Polsce), Tomasz Kuchar (doświadczony kierowca rajdowy, Mistrz Polski w rallycrossie, założyciel ABJTK), Beata Bublewicz (była posłanka na Sejm, prezes fundacji im. Mariana Bublewicza) oraz Mariusz Korpoliński (aktor, konferansjer, ekspert branży eventowej).

Rozbudowany portal www i wersja online magazynu

Uzupełnieniem wersji papierowej jest wariant interaktywny, rozszerzony o dodatkowe treści (linki, filmy, dodatkowe galerie).

Portal MenadzerFloty.pl to rozszerzenie magazynu „Menadżer Floty”, z tego powodu różni się od niego pod względem zawartości. Internetowa platforma służy nam do dzielenia się z Państwem aktualnościami z kraju i zagranicy oraz artykułami z kategorii Wydarzenia, Testy Aut, Zarządzanie Flotą, Biznes, Ekologia, Prawo i Podatki, Rynek, Technologia i Bezpieczeństwo. Na MenadzerFloty.pl możecie się Państwo zapoznać z opracowaniami najświeższych raportów, relacjami z konferencji prasowych i branżowych spotkań, a także rozszerzonymi wersjami naszych testów samochodów. Platforma daje dostęp do licznych treści multimedialnych. Ponadto prowadzi do kont marki „Menadżer Floty” w serwisach Facebook, Twitter, YouTube, Instagram i LinkedIn, gdzie publikujemy i dzielimy się z Państwem najświeższymi treściami.