Najważniejsze informacje przed Caravans Salon Poland
Przyjeżdżając na Caravans Salon warto się przygotować. W artykule znajdziecie najważniejsze aspekty targów Caravans Salon 2025.

Dlaczego warto przyjechać na Caravans Salon Poland?
Caravans Salon Poland to jedna z kluczowych imprez branży caravaningowej w Polsce. Wywodzi się z Salonu Caravaningowego podczas Poznań Motor Show, gdzie zadebiutowała w 2012 roku. Od 2018 roku impreza zyskała drugi, jesienny termin i samodzielność.
Na Caravans Salon Poland 2025, można zobaczyć nowości i bestsellery wśród kamperów, przyczep kempingowych, sprzętu biwakowego i outdooru.
Rok 2025 to: bogata ekspozycja, 8 pawilonów wystawienniczych, niemal 45 000 m2 wystawy, dziesiątki premier i nowości na 2025, ponad 550 pojazdów na ekspozycji oraz blisko 250 czołowych marek.
Dodatkowo bilet na Caravans Salon pozwala na zwiedzenie ekspozycji targów: Tour Salon, Festiwalu Podróżniczego Śladami Marzeń oraz Rodzinnego Festiwalu TUP TUP.
Oprócz zwiedzenia ekspozycji nowych kamperów i przyczep, warto odwiedzić Pawilon 7 dedykowany naszym strefom specjalnym: RETRO oraz VANLIFE
Gdzie odbywają się targi Caravans Salon Poland 2025?
Targi Caravans Salon 2024, odbędą się na Terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w Pawilonach 3, 3a, 4, 5, 5a, 6, 7, 8 natomiast Zlot Caravaningowy Przystanek_targi na Placu Marka, Placu PWK i w alejach pomiędzy pawilonami wystawienniczymi.
Wejście na teren Caravans Salon oraz punkty obsługi klienta, będą zlokalizowane w Holu Wschodnim MTP – (duża przeszklona konstrukcja) vis a vis Mostu Dworcowego - Ulica Głogowska, Holu Zachodnim od ul. Śniadeckich oraz Holu Północnym od strony ul. Bukowskiej.
W jakich godzinach otwarte są targi Caravans Salon?
GODZINY OTWARCIA TARGÓW
Czwartek - 2.10.2025 - 10:00-18:00
Piątek - 3.10.2025 - 10:00 -18:00
Sobota - 4.10.2025 - 10:00-18:00
Niedziela - 5.10.2025 - 10:00 -16:00
Jak dotrzeć na Targi Caravans Salon Poland?
Dojazd samochodem:
Wjazd dla zwiedzających odbywa się na podziemny Parking PWK od ulicy Głogowskiej. Więcej o parkingu podziemnym na targach: https://parkingpwk.pl/pl/
Ogólnodostępne parkingi blisko targów znajdują się w Centrum Handlowym Avenida, Parking Poznań Główny oraz Parking przy Rondzie Kaponiera.
Dojazd komunikacją miejską:
Komunikacją miejską – należy wysiąść na przystanku tramwajowym – Most Dworcowy lub Dworzec Zachodni. I skierować się do Holu Wschodniego MTP lub przystanku Bałtyk i udać się w stronę wejścia Północnego.
Dojazd pociągiem:
PKP – osoby podróżujące pociągiem, po wyjściu z Dworca PKP, powinny kierować się na Most Dworcowy
Przyjdę pieszo, którędy mogę wejść na Caravans Salon Poland?
Wejście na teren Caravans Salon/Tour Salon/Yacht Salon, oraz punkty obsługi klienta, będą zlokalizowane w Holu Wschodnim MTP – (duża przeszklona konstrukcja) vis a vis Mostu Dworcowego - Ulica Głogowska, Holu Zachodnim od ul. Śniadeckich oraz Holu Północnym od strony ul. Bukowskiej.
Jaka jest cena biletu na Caravans Salon 2025?
Bilety sprzedajemy online – do końca odbywania się targów. Podczas targów będzie możliwość zakupu biletów w kasach, ale w wyższych cenach. Szczegółowe informacje o cenach i rodzajach biletów znajdują się pod tym linkiem.
Czy muszę drukować bilet na Caravans Salon zakupiony online?
Nie jest to konieczne. Można wyświetlić bilet na ekranie urządzenia mobilnego (telefon). Jednak w przypadku starszych telefonów oraz tych z małym ekranem, zalecamy jednak wydruk biletu.
Mój bilet wygląda dziwnie, jak mogę sprawdzić czy jest ok?
Przede wszystkim nie pokazuj jego zdjęcia publicznie w internecie. To umożliwi innym osobom wydruk kodu kreskowego/QR, który upoważnia do wejścia na bramce. Możesz skontaktować się z nami najlepiej przez Facebooka Caravans Salon: https://www.facebook.com/CaravansSalon/
Czy mogę kupić bilety podczas trwania targów?
W trakcie trwania targów bilety będą dostępne online oraz w kasach w wejściu na targi, jednak bilety będą w wyższych cenach.
Czy dzieci muszą płacić za bilet?
Dzieci do lat 6 włącznie nie płacą za bilet. Jednak darmową wejściówkę, dla dziecka, należy odebrać na miejscu w punkcie obsługi.
Czy honorowana jest Karta Dużej Rodziny?
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą kupić bilety na Caravans Salon 2025 w kasach oraz online.
Kartę Dużej Rodziny należy posiadać ze sobą na targach, ponieważ przy wejściu posiadacz może być poproszony o jej okazanie w celu potwierdzenia, czy może korzystać z takiego biletu.
Czy są bilety ulgowe np. dla studentów lub emerytów?
Bilety ulgowe są sprzedawane dla dzieci i młodzieży do 12 rż włącznie oraz dla osób niepełnosprawnych (I stopień niepełnosprawności). Szczegółowe informacje o cenach i rodzajach biletów znajdziesz tutaj
Czy są bilety grupowe np. dla szkół?
Nie, nie ma biletów grupowych. Szczegółowe informacje o cenach i rodzajach biletów znajdziesz tutaj
Czy na jednym bilecie można wchodzić i wychodzić poza teren targów?
Nie, bilety sprzedawane na Caravans Salon 2025 są jednorazowego wejścia. W przypadku Karnetu jest to jedno wejście na każdy dzień targów. Opuszczając teren targów danego dnia nie ma możliwości powrotu na targi na tym samym bilecie.
Czy parking jest w cenie biletu czy trzeba zakupić bilet parkingowy?
Nie, bilety sprzedawane na Caravans Salon są tylko biletami wejścia na targi.
Kupiłem bilet np. na piątek, ale chciałbym wejść w inny dzień, co mam zrobić?
Każdy bilet wejściowy, niezależnie od terminu kiedy został zakupiony, zadziała tylko raz w dzień wybrany przez zwiedzającego.
Karnet trzydniowy zadziała jeden raz w każdy dzień targów.
Czy można robić zdjęcia i wsiadać do samochodów?
Można robić zdjęcia, natomiast kwestia zwiedzania kamperów i przyczep, pozostaje w decyzji wystawców.
Czy na terenie targów mogę kupić coś do jedzenia?
Tak – zarówno obiad jak i przekąski, napoje i słodycze znajdziesz na terenie Targów. W Pawilonach 3, 5 i 6 zlokalizowane są kawiarnie MTPcafe i punkty MTP Bistro. Specjalne strefy gastronomiczne będą zlokalizowane w Pawilonie 5, alei Lipowej między pawilonami 7,7a,8,8a a także w strefie foodtrucków przy pawilonie 5a.
Zachęcamy też do korzystania z Restauracji Garden City na terenie MTP – Pawilon PCC oraz restauracji Pasodobre.
Czy na terenie targów jest bankomat?
Na terenie targów można płacić bezgotówkowo (do czego zachęcamy) można też wypłacić gotówkę korzystając z funkcji cashback przy okazji dowolnych zakupów w punktach MTPcafe i MTPbistro. Maksymalny limit wypłacanej gotówki to 300 zł - karty VISA, 500 zł - karty MasterCard.
Bankomat zlokalizowany jest poza terenem targów przed Wejściem Wschodnim od strony Mostu Dworcowego /ulicy Głogowskiej.
Czy na teren targów można wejść z psem?
Tak. Pamiętać jednak należy o podstawowych zasadach bezpieczeństwa:
- Trzymaj zwierzę na krótkiej smyczy, jeżeli jest to niezbędne, zadbaj również o kaganiec
- Nie wchodź z psem do żadnego pojazdu kempingowego prezentowanego na targach
- Posprzątaj po swoim psie - pamiętaj o wzięciu woreczków na odchody. Zadbaj o to, by pies PRZED wejściem na hale targowe załatwił swoje potrzeby fizjologiczne. Tereny zielone na obszarze wystawy to rzadkość
- Za wszelkie szkody wyrządzone przez psa odpowiada jego właściciel
- Pamiętaj o podstawach dla pupila: odpowiedni zapas wody pitnej oraz jedzenia (najlepiej wykorzystaj z butelki do picia dla psów, które zmieszczą się w każdym plecaku)
- Wykorzystaj dodatkowe akcesoria: małe psy lub starsze, z problemami zdrowotnymi, świetnie będą się czuły w wózkach transportowych, które dodatkowo można zamknąć i mieć pewność, że pies z niego nie wyskoczy
- Pamiętaj o zabraniu dokumentów potwierdzających aktualne szczepienia przeciwko wściekliźnie
Niezależnie od tego, czy przyjeżdżasz na targi Caravans Salon z psem czy bez, życzymy Ci wspaniałego pobytu i mile spędzonego czasu!
Czy dostępne są udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami (winda, podjazdy, toalety)?
Czy mogę zabrać hulajnogę elektryczną / rower na teren targów?
Ze względów bezpieczeństwa oraz komfortu wszystkich uczestników, na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich nie można wprowadzać rowerów ani hulajnóg elektrycznych. Prosimy o pozostawienie ich przed wejściem – w pobliżu dostępne są stojaki rowerowe, z których mogą skorzystać odwiedzający.
Czy można zwrócić lub wymienić bilet?
Zasady dotyczące zwrotu lub wymiany biletów określa regulamin dostępny na stronie wydarzenia. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed zakupem – znajdziesz tam szczegółowe informacje dotyczące możliwości odstąpienia od umowy, procedury zwrotu oraz wyjątków od tej zasady.
Czym jest BOT?
Biuro Obsługi Targów (BOT) to miejsce, w którym zwiedzający mogą uzyskać wszelką pomoc i informacje związane z pobytem na targach. W BOT można m.in.:
- uzyskać mapkę terenu targów,
- zgłosić zagubione lub znalezione rzeczy,
- uzyskać informacje o programie wydarzeń i lokalizacji stoisk,
- otrzymać wsparcie w przypadku jakichkolwiek pytań czy problemów organizacyjnych.
To punkt pierwszego kontaktu dla gości – zawsze warto się tam zgłosić, jeśli potrzebujesz wsparcia lub dodatkowych informacji.
Czy na targach są szatnie?
Tak, będzie można zostawić rzeczy w szatni/przechowalni.
Czy są mapki dostępne dla zwiedzających?
Tak, będą dostępne katalogi dla zwiedzających.