Konkurs o Złoty Medal
ZŁOTY MEDAL - REKOMENDACJA EKSPERTÓW
Złoty Medal MTP to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród na polskim rynku, która jest przyznawana – po wnikliwej ocenie ekspertów – innowacyjnym produktom najwyższej jakości.
Do konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal MTP jest zatem potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.
UWAGA! Formularz zgłoszeniowy do konkursu o Złoty Medal MTP dostępny jest w serwisie Strefa Wystawcy. Kliknij tutaj, aby przejść do strony logowania do serwisu.
ZŁOTY MEDAL WYBÓR KONSUMENTÓW
Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie "Złoty Medal – Wybór Konsumentów" oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów.Więcej na temat konkursu Złoty Medal MTP znajduje się na stronie www.zlotymedal.mtp.pl
PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!
Udział w konkursie o Złoty Medal MTP targów budownictwa i architektury BUDMA niesie za sobą wymierne korzyści promocyjne. To nie tylko możliwość podkreślenia unikatowości, wysokiej jakości i innowacyjności produktu lub usługi poprzez zamieszczenie logotypu Złotego Medalu MTP w materiałach promocyjnych. To również szeroko zakrojona promocja, którą w Waszym imieniu przeprowadzą Międzynarodowe Targi Poznańskie! Szacunkowa wartość Pakietu Medalisty to aż 50 000 PLN!
W tak zwanym "Pakiecie Medalisty" otrzymacie m.in.:
Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie
- Prestiżowa statuetka Złotego Medalu oraz dyplom
- Logotyp wraz z księgą znaku
- Szablon reklamy promującej laureata
- Stand A4 z logo Złotego Medalu
- Duża naklejka z logo Złotego Medalu umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym
Kampanie kierowane do zwiedzających
- Szczegółowe opisy nagrodzonych produktów w elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, przewodniku targowym, vademecum, mapkach i planach, folderach dla Zwiedzających, cyklicznie w Poznańskim Magazynie Targowym. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa
- Umieszczenie listy wyróżnionych produktów oraz informacji je promujących na stronach internetowych MTP (www.mtp.pl, www.zlotymedal.mtp.pl, i strony poszczególnych targów, media społecznościowe)
- wpis o laureacie Złotego Medalu MTP na profilu społecznościowym targów
- Oznaczenie laureatów Złotego Medalu na elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów
Medaliści w mediach
- Wideoboardy - kampania internetowa na ogólnopolskich serwisach informacyjnych: www.fakt.pl, www.biznes.onet.pl, www.forbes.pl. W sumie 250 000 odsłon na wszystkich serwisach
- Wysyłka informacji prasowych o laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych, najpopularniejszych i opiniotwórczych magazynów branżowych
- Kampania Telewizyjna promująca Konkurs o Złoty Medal MTP - w mediach ogólnopolskich, jako sponsor programu prognozy pogody w TVP INFO
- Kampania telewizyjna w mediach lokalnych - Poznański Magazyn Targowy - materiały z wybranych targów, ciekawostki, dotyczące innowacyjnych produktów i usług, które zdobyły nagrodę Złoty Medal MTP
- Wywiady z laureatami Złotego Medalu - możliwość przeprowadzenia wywiadu z laureatem nagrody Złoty Medal MTP. Promocja laureatów na platformie MTP TV - www.mtptv.pl oraz dalsza promocja na youtube.pl, stronach korporacyjnych i e mediach społecznościowych
Gale i konferencje
- Udział w uroczystej gali wręczenia nagród – prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy. Zdobywcy nagrody Złoty Medal – Wybór Konsumentów dodatkowo biorą udział w gali podsumowującej wszystkie edycje konkursów mijającego roku
- Profesjonalne zdjęcia i film z gali wręczenia nagród
Głosowanie konsumentów
- Udział nagrodzonych Złotym Medalem produktów w dodatkowym konkursie o Złoty Medal – Wybór Konsumentów i możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych. W plebiscycie łącznie oddano już ponad 335 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej oraz w specjalnych Strefach Mistrzów zlokalizowanych na terenie targów
- Interaktywna prezentacja zwycięzców na ekskluzywnych stoiskach – Strefach Mistrzów
Pozostałe elementy Pakietu
- Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych
- Ekspozycja materiałów o nagrodzonych produktach w Centrum Prasowym MTP
- Karta honorowa VIP dla wystawcy, którego produkt uzyskał tytuł Złoty Medal – Wybór Konsumentów. Upoważnia ona do wejścia na wszystkie imprezy targowe organizowane przez MTP, a także do wjazdu na teren targów. Wśród posiadaczy takiej karty znajduje się m.in.: prezydent RP, ministrowie czy korpus dyplomatyczny innych państw
- Otrzymanie szczegółowy raportu medialnego- ok 1,5 miesiąca po targach
Poza świadczeniami promocyjnymi wchodzącymi w zakres Pakietu Medalisty, MTP w ramach działań Zespołu Targowych Usług Promocyjnych realizują odpłatnie na podstawie odrębnego cennika i zleceń dodatkowe działania promocyjne, które zwiększają obecność marki laureata konkursu podczas targów.
Masz pytania? Skontaktuj się!