KUP BILET NA NAJWIĘKSZE TARGI CARAVANINGOWE W POLSCE !!! 🚐🚚 DOSTĘPNE NA TOBILET.PL 🚐🚚

Organizator:

Strefa Vanlife

Podziel się

Zlokalizowana w Pawilonie nr 4 MTP Strefa Vanlife, gdzie można zobaczyć kampery własnoręcznie zbudowane, przerobione, odrestaurowane czy zaaranżowane, przez właścicieli. To również miejsce, w którym spotkasz naszych gości ze sceny, vanliferów i influencerów, którzy mieszkają w swoich kamperach lub vanach i dzielą się relacjami ze swoich podróży.

KUP BILET LISTA WYSTAWCÓW

VANLIFE - Strefa pełna inspiracji i okazji do spotkań

Strefa Vanlife zlokalizowana razem ze Strefą Retro to miejsce, w którym vanliferzy prezentują swoje mobilne domy (vany, kampervany i busy), które własnoręcznie zbudowali i żyją w nich na co dzień. Styl życia vanlife jest coraz popularniejszy a nasi goście propagują taki styl życia na swoich blogach, social mediach i kanałach YT. Opowiadają o swoich podróżach, inspirują i motywują do zmian w życiu na własnych przykładach.

Podczas Caravans Salon Poland Strefa Vanlife cieszy się wielkim zainteresowaniem a nasi goście są wręcz rozchwytywani przez pasjonatów odwiedzających targi.

W edycji 2024, która odbędzie się już 3-6 października na Międzynarodowych Targach Poznańskich Strefa Vanlife zapowiada się niezwykle atrakcyjnie, inspirująco i klimatycznie. Będzie to kolorowe miejsce na targach, pełne życia i dobrych emocji.

LISTA VANLIFOWYCH EKIP JEST AKTUALIZOWANA NA BIEŻĄCO!

KOGO ZOBACZYMY W STREFIE VANLIFE?

Kilkanaście ekip, które zaprosiliśmy do tegorocznej Strefy Vanlife to podróżnicy i twórcy znani w blogosferze czy mediach społecznościowych jako propagatorzy i ambasadorzy vanlife'u. Unikatowe i piękne samochody, niezwykłe opowieści o życiu w drodze i odwiedzonych krajach czy łączenie vanlife z innymi pasjami to te aspekty, które są dla nas najważniejsze przy wyborze ekip w strefie. Lista wciąż nie jest zamknięta i na bieżąco dodajemy kolejne ekipy!

PONIŻEJ LISTA GOŚCI, KTÓRZY BĘDĄ GOŚCIĆ W STREFIE VANLIFE 2024

(lista aktualizowana na bieżąco)

PODRÓŻOVANIE - AMBASADORZY TARGÓW

Kasia i Łukasz z projektu PodróżoVanie, to znani i lubiani ambasadorzy życia w stylu vanlife w Polsce. Ich kanał na YT oraz stronę internetową i Social Media śledzi w sumie ponad 200 000 pasjonatów caravaningu i vanlife'u. Pięć lat temu postawili wszystko na jedną kartę i przenieśli swoje życie do własnoręcznie wybudowanego vana. Na pokładzie swojego nowego mobilnego domu przejechali niemal całą Europę, żyjąc w rytmie vanlife przez ponad 4 lata i inspirując do podobnych przygód tysiące innych osób. Owocem ich podróży są dwie wydane książki i dwa zbudowane vany.

Odwiedź Podróżovanie

VAN PAWEŁ

Maja i Michał, czyli ekipa Van Paweł. W 2021 roku przerobiliśmy busa w dom na kółkach i od tego czasu w nim żyjemy i jeździmy po świecie za słońcem. Przejechaliśmy Europę od Estonii po Hiszpanię, a tę zimę spędziliśmy w Maroku. Opowiadamy o naszym życiu na instagramie i chętnie pomagamy osobom, które myślą o vanlife lub są już w trakcie budowy vana. Dobrze się nam żyje w drodze i będziemy robić to tak długo jak będzie nam to przynosiło szczęście

Odwiedź Vana Pawła

TRIPIARZE

Tripiarze czyli Martyna i Maciek i dalmatyńczyk o imieniu Pizza. Od dwóch lat przemierzają świat na czterech kółkach w samodzielnie przerobionym kampervanie na bazie na VW T4. „Dla nas vanlife to coś więcej niż sposób podróżowania – to nasz styl życia. Uwielbiamy to, że nasz dom może być wszędzie tam, gdzie zapragniemy. Obecnie jesteśmy w trakcie modernizacji naszego ukochanego Tripka, aby podróżowało nam się nim jeszcze wygodniej. Nasze przygody możecie śledzić na Instagramie pod nazwą Tripiarze. Dołączcie do naszej podróży i odkryjcie piękno vanlife razem z nami!”

ODWIEDŹ TRIPIARZY

TU I TAM WE DWOJE

Cześć. Tu Edyta i Krzysiek. Jesteśmy parą, którą łączy miłość do podróży i przygód. Po sukcesie naszego pierwszego campervana, postanowiliśmy pójść o krok dalej i zbudować drugi, bardziej zaawansowany model, który stanie się naszym mobilnym domem w podróżach po świecie. Mietkiem zaczęliśmy od eksplorowania malowniczych zakątków Polski, by później wyruszyć na podbój Europy. Nasze marzenia sięgają jednak dalej-kto wie, dokąd nasz campervan nas jeszcze zaprowadzi?

Zajrzyj Tu i tam

SPANIE W VANIE

Alcia i Prozi, czyli Spanie w Vanie. Para podróżników, która po spróbowaniu vanlife’u w T4 zdecydowała się zbudować większego kampera, by móc w nim zamieszkać. W zeszłym roku skończyli budowę i od razu ruszyli vanem do Afryki. W Maroku spędzili zimę w poszukiwaniu pięknych fal i dojechali na pustynię. Aktualnie podróżują po Norwegii, a w najbliższych planach Turcja i USA

ODWIEDŹ SPANIE W VANIE

MAJOWANIE

Cześć z tej strony Patrycja i Andrzej Trzy lata temu nasza dwójka postanowiła zmienić troszkę swoje życie. Rzuciliśmy pracę na etacie, sprzedaliśmy zbędne rzeczy i kupiliśmy busa, którego przerobiliśmy na campervana. Majowóz, bo tak Go nazwaliśmy, stał się od tego czasu naszym domem na kółkach i podróżujemy Nim wraz z naszym czworonożnym przyjacielem Duino. Odwiedziliśmy już 28 krajów, ale mamy nadzieję, że uda nam się ich odwiedzić jeszcze więcej . Staramy cieszyć się życiem, łapać każdą chwilę i doceniać to czego żyjąc w ten sposób możemy doświadczać.

ODWIEDŹ MAJOWANIE

NA NIEOGARZE

Witajcie w świecie podróżniczego nieogaru! Alicja i Bartek wspólnie podróżują od 2015 roku. Niestraszne im długie jazdy osobówką czy busem, spanie pod namiotami i na dziko. Aktualnie zbudowali własnego Camper Vana i jeżdżą sobie po Europie. Jeśli chcesz zobaczyć naturalny nieogar w akcji, posłuchać o ich dziwacznych przygodach i stać się częścią akceptującej i pozytywnej społeczności, to koniecznie musicie ich odwiedzić.

ODWIEDŹ NA NIEOGARZE

KAPITAN PRZYCZEPA

Kapitan Przyczepa to youtuber który dzieli się swoją wiedzą i eksperymentami w temacie karawaningu. Zwycięzca głównej nagrody w ogólnopolskim konkursie Grand Video Awards. Stworzył darmowy poradnik Jak zbudować kampera. Prowadzi sklep w którym sprzedaje gotowe zestawy fotowoltaiczne do samodzielnego montażu. Obecnie prowadzi warsztat i wyposaża kampery i przyczepy w solary oraz baterie aby były niezależne energetycznie.

ODWIEDŹ KAPITANA PRZYCZEPĘ

ZBUSOVANI

Wesoła rodzina, która wybrała dla siebie nieschematyczny plan na życie. Po kilku podróżach w przerobionej T4, zdecydowali się wybudować dużego kampera, w którym mieszkają już od roku. Proces budowy relacjonowali na swoim Youtube. Udowadniają, że podróżowanie z dzieckiem jest możliwe i całkiem fajne. W swoim kamperze zmieścili wszystko co jest niezbędne w pełnowymiarowym mieszkaniu, a dzięki wysokiej wersji busa udało się wydzielić nawet osobną strefę dla dziecka. Zbusovani to psiarze i na pokładzie mają również kilka czworonogów. Są pasjonatami fotografii i najlepszej pizzy.

ODWIEDŹ ZBUSOVANI

WIKTORIA WIERZGOŃ - TOFFIKI

Nazywam się Wiki choć w internecie działam pod ksywką Tofiki. Kamperowaniem zarazili mnie moi rodzice kupując ponad 15 lat temu pierwszego kampera i którym nie straszne było zabieranie dwójki lub czasem czwórki (kuzyni) dzieci na kamperowe wyprawy :) Już wtedy wiedziałam, że kiedyś również będę tak podróżować i na przełomie 2023/2024 roku moje marzenie się spełniło!

ODWIEDŹ WIKOTRIĘ

VINCENT VAN

Marcin Janicki znany w caravaningowej blogosferze jako VincentVan odwiedzi naszą Strefę Vanlife. Swój przydomek Youtuber zyskał dzięki podobieństwu do znanego malarza oraz charakterystycznemu malowaniu swojego vana - które odwzorowuje Gwiaździstą Noc holenderskiego mistrza wzbogaconą o symbole architektoniczne Europy. Podróżuje razem ze swoim psem Menelem i jest znany z bardzo pozytywnego podejścia do życia. Marcin prowadzi również sklep internetowy częściami dla kamperów, w którym największym powodzeniem cieszą się toalety kompostujące i zestawy fotowoltaiczne. A na swoim kanale na Youtube tłumaczy jak je montować i ich używać.

ODWIEDŹ VINCENTA

MAKS.VAN.AGA

Pierwszym „vanem" gdzie mieli tylko łóżko zjechali cała Sardynię i po tej podróży już wiedzieli, że chcĄ więcej! Po powrocie od razu przeszli do działania i rozpoczęli budowę kolejnego vana, którym od kwietnia 2023 zjechali Portugalię, Włochy i Hiszpanię. Maks w social mediach jako ,,dietetyk w camperze’’ łączy tematykę dietetyczną (przepisy, wskazówki odnośnie zdrowego stylu życia) z życiem w camperze; Aga - filolog norweski, pracująca zdalnie z językiem niemieckim.

ODWIEDŹ MAKS.VAN.AGA

TERASFERA

TeraSfera to Monika i Paweł. Własnoręcznie zbudowaliśmy kampera z blaszaka, dosłownie “na ulicy”. Teraz podróżujemy po świecie w rytmie SLOW, nocujemy “na dziko” i smakujemy VAN LIFE`u. Poznajemy cudowne miejsca, ludzi, ich tradycje i kulturę. Odkrywamy nasze prawdziwe potrzeby i pasje. Uczymy się żyć teraźniejszością i staramy się czerpać radość z każdej chwili.

ODWIEDŹ TERASFERĘ

PAŃSTWO CHILKOWSCY

Państwo Chilkowscy [czilkowscy] czyli właściwie kto? Jest ich pięcioro. Tomi, Marzi i ich pociechy, 15 letnia Julia i 4 letni włochaty psi syn Chili oraz świeżo adoptowana wielorasowa Literka. Ich historia jest dość prosta chociaż i zaskakująca. W czasie ogólnoświatowego lockdownu mocno wyhamowali z pracą i postanowili kupić wymarzonego psa. Pies urósł do takich rozmiarów, że ich miejskie auto przestało go mieścić... Zapadła szybka decyzja o zakupie VANA. 1 kwietnia 2021 stali się posiadaczami nie tylko samochodu ale też nowego życia.

ODIWEDŹ PAŃSTWA CHILKOWSKICH

AD VANTOURS

Sylwia Sołecka - Rodowita poznanianka, podróżniczka, vanliferka, marzycielka, założycielka firmy @ad.vantours. Od ponad 6 lat podróżuje i mieszka, na stałe, w swoim kamperze, oldschool’owym Volkswagenie T3. Podróżowała między innymi przez Portugalię, Danię, Norwegię, Niemcy, Francję, Hiszpanię, Czechy i oczywiście Polskę. W 2020 roku zamieszkała na stałe w Portugalii, gdzie organizuje autorskie, kobiece wyprawy kamperowe pod banderą @ad.vantours. Swoją pasją do podróży i życia w drodze zaraża inne kobiety, inspirując i motywując nie tylko do spróbowania vanlife’u ale przede wszystkim do szukania własnej drogi i życia na własnych zasadach."

ODWIEDŹ SYLWIĘ AD VANTOURS

7WANDERLEGS

7 Wanderlegs - czyli 7 wędrujących nóg. Natalia, Norbi i 10-letnia psina Nami to trio, które od zawsze kochało podróże. Ich pasja do eksploracji świata oraz jazdy na rowerach enduro zainspirowała ich do stworzenia wyjątkowego sposobu podróżowania. Pewnego dnia pomyśleli, że fajnie byłoby budzić się rano pod ścieżkami rowerowymi, i zaczęli szybko realizować swoje marzenie. W 2021 roku zakupili bazę pod zabudowę – Fiata Ducato L4H2. Po roku gotowym vanem, postanowili wyruszyć w pierwszą dłuższą podróż. Okazało się, że ten sposób podróżowania to strzał w dziesiątkę, dlatego aktualnie podróżują na pełen etat.

ODWIEDŹ 7WANDERLEGS

PRZEMEK GOŁEMBOWSKI - SP7VC

Magister inżynier inżynierii chemicznej i procesowej oraz technik elektronik. Spędził 18 lat w podróży, zwiedził 99 krajów, z prawie wszystkich pracował radiowo. Jest autorem wielu publikacji o tematyce podróżniczo- krótkofalarskiej w tym książki (wydana w 2022) która stanowi zbiór wspomnień i porad podróżnika krótkofalowca „ Z radiem przez świat”.