Organizator: Grupa MTP

Dlaczego warto?

Podziel się

Caravans Salon Poland to wyjątkowa okazja, do zaprezentowania swojej oferty kilku tysiącom zaangażowanych uczestników, którzy poszukują oferty skierowanej do swoich potrzeb. Bezpośredni kontakt z klientem, często przekłada się na konkretne umowy czy decyzje zakupowe, co za każdym razem potwierdzają nasi wystawcy.

DLACZEGO WARTO ZOSTAĆ WYSTAWCĄ NA CARAVANS SALON POLAND

Czołowa impreza na rynku Polskim

Caravans Salon Poland, to jedna z największych imprez carvaningowych w Polsce. Salon wywodzi się z Poznań Motor Show, gdzie salon Caravaningowy, jest nieodłącznym elementem wydarzenia i z roku na rok cieszy się, coraz większym zainteresowaniem zarówno uczestników jak i wystawców. 

Uczestnicy Caravans Salon Polska 

  • osoby zainteresowane caravaningiem i aktywnym wypoczynkiem, pasjonaci 
  • grupa odbiorców o dużym potencjale zakupowym 
  • uczestnicy Zlotu Caravaningowego 
  • zaproszeni goście: podróżnicy, dziennikarze i media branżowe 

Nowoczesna powierzchnia wystawiennicza i infrastruktura

  • niemal 8 tysięcy m2 powierzchni wystawienniczej 
  • nowoczesne i komfortowe pawilony targowe 
  • odpowiednio przygotowany teren otwarty do organizacji Zlotu 
  • szeroka oferta usług dodatkowych dla wystawców 

Bogaty program wydarzeń

  • Ogólnopolski Zlot Caravningowy
  • Mistrzostwa Polski Kierowców Kamperów 
  • wieczór branżowy/biesiada  
  • spotkania z podróżnikami, prelekcje, szkolenia, wykłady
  • premiery kamperów i przyczep 
  • konkursy dla uczestników wydarzenia 

Możliwość sprzedaży bezpośredniej 

  • uczestnicy to w zdecydowanej większości potencjalni klienci
  • sklepy wystawców, zwłaszcza z akcesoriami, cieszą się ogromnym powodzeniem w czasie targów
  • zwiedzający mają niepowtarzalną szansę, zapoznać się z Państwa ofertą i od razu podjąć decyzję zakupową

Nowe kontakty biznesowe 

  • targi to dobre miejsce na nawiązanie i budowanie relacji biznesowych. Na Caravans Salon można spotkać, wszystkie najważniejsze osoby tworzące branżę caravaningową w naszym kraju
  • możliwość nawiązania kontaktu z prasą, przedstawicielami mediów branżowych a także telewizją czy influencerami

Marketing i PR

  • obecność na wydarzeniu radia, prasy oraz telewizji a także licznych influencerów związanych z branżą
  • możliwość szerokiego reklamowania swoich usług i produktów w mediach tradycyjnych oraz kampaniach outdoor, internecie i social mediach

Razem tworzymy niezapomniane wydarzenie

  • wsparcie techniczne oraz logistyczne od zespołu organizatorów
  • współorganizowanie atrakcji dla zwiedzających
  • promocja wystawców na stronie internetowej, profilach w social media oraz u partnerów medialnych wydarzenia